21.7.11

tecavüz.

Birinin hayatıyla ilgili o birinden habersiz herhangi birşey konuşulduğu,yazılıdığı veya çizildiği zaman o kişinin hayatına tecavüz ediliyormuş.. O insana ayıp olurmuş, saygısızlıkmış. 
Peki benim hayatıma tecavüz edenleri napıcaz?
Ben kimse hakkında konuşmamaya çalıştıkça -ki yüzlerine de söylüyorum zaten-( oldum olası çenemi tutmayı beceremedim) onlar benim hayatıma daha çok müdahele etme girişimindeler.
Suskunluk erdem midir bilmem ama, ona susma ihtiyacı hissediyorum. İnsanlar ne derlerse desin takan biri değilim. Benim hakkımda konuşmak beni yalnızca unutlmaz kılar.. Ama saygısızlığa gerçekten tahammül edemiyorum. 
Ben insanların hayatlarından uzak dururken sizin benim hakkımda konuşmanız, tek bir cümlenizin bile adımı içinde geçirmeniz..Bu yalnızca beni unutamadığınızı ve benden haber almak istediğinizi gösterir..
Ne ben seni tam anlamıyla hayatıma sokabildim ne sen bana hayatında yer verebildin.. Tek bi fark vardı ki senin kendine ait bi hayatın bile yoktu..





Hiç yorum yok: